Hoe gaat Cozie te werk?

Bereikbaarheid

Bereikbaarheid

Cozie hecht veel belang aan bereikbaarheid en klantenservice, daarom kan u ons op verschillende manieren contacteren:


Invulformulieren
op onze website

Telefonisch op het nummer: 0800 60 780

Chatfunctie rechtsonderaan het scherm

Facebook: @Cozie.be

Twitter: @COZIEtweet

LinkedIn: @Cozie.be

Post: Oktrooiplein 1 - Bus201, 9000 Gent

 

Contacteer ons!
Efficiënt en persoonlijk

Efficiënt en persoonlijk

Cozie maakt gebruik van digitale technologieën om bereikbaarheid en dienstverlening te maximaliseren. We werken echter altijd vanuit de filosofie dat onze gebruikte technologieën het persoonlijke contact met klanten moet bevorderen en optimaliseren. Zo kan uw Cozie coach uw project eenvoudig beheren alsook u de correcte begeleiding garanderen. 

Kwaliteit primeert

Kwaliteit primeert

Onze professionele medewerkers beheersen elk project tot in de kleinste details. Afspraken worden volledig nagekomen, zonder verrassingen. Bij Cozie zien we opvolging en nazorg als een essentieel deel van onze totaalaanpak. Zo worden onze eigen Cozie technici regelmatig bijgeschoold om de allernieuwste technologieën baas te kunnen. Deze werkethiek wordt eveneens van onze leveranciers en partners zorgvuldig gekozen om u de beste dienst en service te garanderen.

We controleren voortdurend of alles naar wens verloopt en blijven ook na de installatie bereikbaar voor vragen, opmerkingen en suggesties. 

Transparante communicatie

Transparante communicatie

Cozie wil op elk moment transparantie, vertrouwen en kwaliteit garanderen. Om dit te realiseren hebben we de COZIE.me portaal ontwikkeld, dit is een klantenzone waar u ten allen tijden toegang krijgt tot al uw documenten.

Zo kan u op COZIE.me terecht voor:

  • Offertes
  • Facturen
  • Betalingen
  • Handleidingen
  • Planning
  • Servicerapport
  • ...

Ontdek de diensten van Cozie